خانه » مشاوره کنکور » قیمت مشاوره کنکور

بلاگ الورتبه

اخبار و اطلاعات کنکور رو از اینجا دنبال کن

قیمت مشاوره کنکور

زمان مطالعه: 5 دقیقه
قیمت مشاوره کنکور

در حال حاضر مهم ترین دغدغه ای که خیلی از کنکوریا موقع گرفتن مشاور کنکور دارند قیمت مشاوره کنکوره. خیلی ها به یک سری نکات مربوط به انتخاب مشاوره کنکور دقت نمی کنند و صرفا دنبال مشاوره کنکور ارزان قیمت هستند و نمی تونند به خوبی مشاوری رو که بتونه نیاز اون ها رو برطرف کنه پیدا کنند. در این بلاگ نکات مهمی رو که درباره قیمت مشاوره های کنکور  نمی دونید و رعایت نمی کنید رو به شما گفتیم.

 قیمت مشاوره کنکور چرا بالاست؟

مشاوره کنکور مثل خیلی از شغل ها اتحادیه صنفی خاصی ندارند و بخاطر همین نرخ مشاوره کنکور مشخص و معینی ندارند.

از همین رو هر مشاور یک قیمتی ارائه میده.خیلی از مشاور ها به دلیل رتبه خوبی که دارند قیمت بالایی میدن و یا خیلی از موسسات کنکوری با وعده های خیلی زیاد قیمت خودشون بالا می برند.بیشتر از هرچیزی شما باید دنبال یک مشاور کنکور با قیمت مناسب باشید تا اینکه مشاور گران قمیت. خیلی ها فک میکنند اگر قیمت بالایی یک مشاور برای خدماتش داشته باشه پس اون مشاور یک مشاور خوبیه. این ذهنیت غلط هرچی گرونتر بهتر رو از ذهنتون بیرون کنید.

قیمت مشاور کنکور رو باید نسبت به خدماتی که به شما میده و با چه کیفیتی این خدمات رو ارائه میده بسنجید.

برای این کار دو راهکار دارید:

  1. نظرات صادقانه کنکوریای قبلی نسبت به اون مشاور
  2.  تجربه یک الی دو ماه با مشاور

شما می تونید از نظرات و تجربه افراد قبلی استفاده کنید یا به طور ازمایشی یک الی دو ماه با اون مشاور خدمات بردارید و ببنید در مقابل هزینه ای که دارید پرداخت میکنید مشاور به شما خدمات میده یا نه. مشاوره کنکور خوب ویژگی ها بخصوص خودش داره و شما باید به اون ویژگی ها دقت کنید و چک کنید ایا مشاور شما هم همین ویژگی رو داره یا نه.

هزینه مشاوره کنکور چقدر است؟ 

در حال حاضر نرخ ثابتی برای مشاور کنکور وجود نداره بخاطر همین به طور میانگین بین ۲۰۰ الی ۱/۵ میلیون است.

بعضی مشاورین حتی ممکن کمتر از ۲۰۰ هزار تومان یا حتی بالاتر از ۱۰ میلیون به طور ماهیانه بگیرند اما توصیه نمیشه مشاور با قیمت خیلی بالا بگرید.  گروه اموزشی الورتبه دو طرح مشاوره داره که تفاوت این دو طرح فقط در ازمون شخصی سازی شده است،که در طرح با ازمون مشاور شما از شما ۲ الی ۴ ازمون شخصی شده ماهانه از شما میگیره.

طرح بدون ازمون در حال حاضر ۵۹۰ هزار تومان و طرح با ازمون ۶۴۵ هزار تومان است. الورتبه همیشه سعی داشته خدمات با کیفیت در عین حال با قیمت مناسب ارائه بده که این موضوع رو می تونید از رضایت های داخل اینستاگرام و سایت ببینید.

هر دو طرح مشاور الورتبه ویژگی های زیر رو دارند.

  • برنامه‌ریزی شخصی
  • پیگیری روزانه
  • آموزش تکنیک و روش مطالعه
  • معرفی منابع
  • کد تخفیف کتاب کمک درسی
  • پنل ثبت کزارش کار

کافیه یک بار مشاور با تیم الورتبه رو امتحان کنید تا بدونید ک چجور کنکور برای شما خوش میگذره.

نکاتی در مورد هزینه مشاوره با رتبه های برتر کنکور تجربی 

بین مشاورین رشته های مختلف همیشه مشاورین تجربی هزینه های بالایی دریافت می کنند و صرفا بخاطر اینه که رتبه های بالایی دارند و تقاضا در این رشته برای قبولی در رشته های پزشکی،دندون پزشکی،داروسازی و..  بالاست.

حواستان باشد موسسه شما رو با وعده مشاورین رتبه برتر کنکور گول نزند،چرا که یک سری موسسات با کارنامه های تقلبی و دروغین ادعا می کنند مشاورینشان رتبه برتر هستند و یا با مدارک رتبه های برتر می گویند فلان فرد مشاور ما است.

هشدار: همیشه قبل ثبت نام کارنامه مشاورتان و کارت ملی مشاور را چک کنید.

حقایقی در مورد قیمت مشاور کنکور نمی دونستید!

مشاور کنکور رایگان

خیلی از موسسات کنکوری هستند که برای فروش کتاب،ازمون ها،سی دی و کلاس های اموزشی خود وعده مشاور کنکور رایگان به شما می دهند،اما باید بدونید همچین چیزی وجود نداره.صرفا قبل از ثبت نام یک ویزتور و مسئول فروش با شما صحبت میکنه،شما رو احساسی میکنه،ارزو می فروشه و چنتا نکته روش مطالعه کنکوری  و اصول تست زنی میگه. بعد اینکه شما از این موسسه خرید می کنید دیگه کسی به شما زنگ نمیزنه.مشاور کنکور رایگان دروغی بیش نیست.

نرخ مشاور کنکور بالا

گول قیمت بالای یک سری مشاورین کنکور را به هیچ وجه نخورید.یک سری از مشاورین می گویند چون من مشاوره فلان رتبه برتر بود یا فلان درصد قبولی داشتم هزینه بالایی دارم. اما بدونید که نیازی نیست هزینه های خیلی خیلی بالایی پرداخت کنید.

تضمین قبولی

هرجا که در کنکور اسم تضمین را شنیدید فرار کنید.هیچ چیز در کنکور تضمینی نیست و ممکن است هزاران اتفاق بی افتد.

یک سری از موسسات و مشاورین به شما می گویند با دریافت n تومن پول مشاوره تضمین میدیم شما قبول میشین اما این شعار هم از پایه دروغه.

دریافت یک ساله هزینه مشاوره کنکور

هیچ وقت هزینه مشاوره را یک جا پرداخت نکنید،ماهانه پرداخت کنید.

یک سری از مشاورین و موسسه های کنکوری هزینه را یک ساله یا چند ماه دریافت می کنند چرا که می گویند ظریفت پر می شود یا ما برای شما برنامه بلند مدت داریم.شما ممکن است بعد یک ماه از مشاورتون خوشتون نیاد یا اصلن راضی نباشید

و یا دیگه نیازی به مشاور نداشته باشید و بخواهید از ماه دوم یا سوم کنسل کنید،پس هزینه مشاوره کنکور رو ماهانه پرداخت کنید.

قیمت مشاوره کنکور ۱۴۰۳ گروه اموزشی الورتبه

الورتبه در حال حاضر دو طرح مشاوره کنکور دارد که طرح با ازمون ۶۴۵ هزار تومان و طرح بدون ازمون ۵۹۰ هزار تومانه.

برای اشنایی با طرح مشاوره و یا دیدن نظرات می تونید از طریق پیج اینستاگرام یا صفحه طرح مشاوره داخل سایت اقدام کنید.

اگر سوالی دارید می تونید از بخش کامنت همین وبلاگ بپرسید تا ما در اسرع وقت به شما پاسخ بدیم.

3 پاسخ

  1. سلام قیمت طرح های مشاورتون چرا این قد نسبت به بقیه پایینه؟من شک دارم یکم ممنون میشم راهنمایم کنید

  2. سلام خیلی طراح مشاوره هاتون خوبه از لحاظ قیمت.من میخوام امسال پشت کنکور بمونم و دوباره باهاتون مشاوره بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای سهولت در دسترسی به کانال تلگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد کانال تلگرامی شوید

برای سهولت در دسترسی به پیج اینستاگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد پیج ما شوید