ثبت نام در طرح مشاوره الورتبه

0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha

منابع امتحان نهایی ریاضی

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

منابع امتحان نهایی ریاضی

با نزدیک شدن به خرداد ماه اهمیت توجه به امتحانات نهایی بیشتر می شود، همانطور که میدانید نمره امتحانات نهایی در کنکور سهم ۵۰ درصدی دارد و این موضوع بدین معناست که شما باید امتحانات نهایی را بسیار جدی بگیرید. قریب به ۹۰ درصد دانش آموزان نمیدانند برای امتحانات نهایی از چه منبعی استفاده کنند و میان انبوهی از منابع مختلف سرگردان شده اند. تصور کنید منبع اشتباهی را انتخاب کرده و این زمان محدود تا امتحانات را صرف مطالعه آن کنید، میدانید همین تصمیم اشتباه چه آسیب بزرگی به نتیجه کنکور شما وارد می کند؟! شما ممکن است با یک تصمیم اشتباه تمام تلاش های خود را هیچ و پوچ کنید.

الورتبه در این وبلاگ شما را راهنمایی کرده و بهترین منابع را معرفی می کند.

اولین و مهم ترین منبع امتحان نهایی ریاضی !

اولین و مهم ترین منبع کتاب درسی است. سوال امتحانات بر اساس کتب درسی طرح می شود به همین دلیل برای موفق شدن در امتحانات نهایی باید به طور کامل بر متن کتاب درسی مسلط شوید. برای اینکار نیازمند منبعی هستید که کل متن کتاب درسی را به طور کامل و واضح توضیح داده و تمامی سرتیتر های کتاب درسی را در بربگیرد. تیم الورتبه با همکاری و تلاش مشاوران باتجربه خود کتابی به نام آفرودپلاس را تالیف کرده که این ویژگی ها را دارا می باشد. آفرودپلاس نه تنها تمامی سرتیتر های کتاب درسی را واو به واو و به طور کامل توضیح داده، بلکه فوت و فن ها و نکاتی را که می تواند هم برای امتحانات نهایی و هم برای کنکور سراسری مفید باشد را در بر دارد.

از فعالیت ها و تمارین کتاب درسی غافل نشوید.

دومین منبع مهم و واجب هر دانش آموز !

به یاد داشته باشید تنها مطالعه متن درس برای موفقیت کافی نیست، شما باید برای تسلط کامل بر کتاب نمونه سوال نیز حل کنید. دومین منبعی که می تواند باعث موفقیت در امتحانات نهایی شود نمونه سوالات جامع و سوال امتحانات نهایی و شبه نهایی سال های گذشته است. هرساله اکثر سوالات امتحانات نهایی مشابه سال های گذشته طرح می شود، در نتیجه با حل سوال امتحانات نهایی و شبه نهایی سال های گذشته می توانید به طور کامل با مدل سوالات امتحان نهایی آشنا شده و خود را برای شرکت در امتحانات نهایی آماده کنید.

کلاس تقویتی و ویدیو آموزشی

شرکت در کلاس تقویتی و مشاهده ویدیو آموزشی زمان زیادی از دانش آموز می گیرد، به همین دلیل در اردیبهشت و خرداد ماه به علت زمان محدود استفاده از کلاس تقویتی و ویدیو آموزشی تنها به دانش آموزانی توصیه می شود که در یادگیری مفهوم مبحثی به طور کامل مشکل دارند و با اینکه متن کتاب و کتاب کمک درسی را مطالعه کرده اند اما باز هم نتوانسته اند درس را به خوبی فرا بگیرند.

پیش از شرکت در کلاس یا خرید پکیج آموزشی راجع به نحوه تدریس مدرس و هزینه ها تحقیق کنید.

طرح مشاوره کنکور

با امتحانات شبه نهایی چه کنیم؟!

به طور خلاصه، امتحانات شبه نهایی یک تقلب برای ۲۰ گرفتن است. نمرات این امتحانات هیچ تاثیری بر معدل نهایی شما ندارد و با شرکت در آن نه تنها ریسک نمی کنید، بلکه به دلیل شباهت سوالات امتحان شبه نهایی با سوالات امتحان نهایی می توانید به خوبی با مدل سوالات آشنا شده و اطلاعات کافی را برای ۲۰ گرفتن کسب کنید. به امتحانات شبه نهایی مانند یک جلسه تمرینی و آموزشی و یک منبع جامع نگاه کنید.

انتخاب منبع مناسب و موفقیت در امتحانات نهایی نیازمند کمک یک مشاور توانا و با تجربه است. مشاور می تواند در این مسیر شما را همراهی کرده و به شما کمک کند تا بهترین منبع را انتخاب کنید. الورتبه در کنار شماست تا با مشاورین با تجربه خود به شما کمک کند و با کتاب آفرودپلاس به تمامی نیاز های شما را پاسخ دهد.

درباره نویسنــده
نویسنده
آسو محمدی
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
captcha
مطالب مرتبـــط

برای سهولت در دسترسی به کانال تلگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد کانال تلگرامی شوید

برای سهولت در دسترسی به پیج اینستاگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد پیج ما شوید