ثبت نام در طرح مشاوره الورتبه

0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha

بهترین منابع امتحان نهایی

بهترین منابع امتحان نهایی

خواندن این مطلب

11 دقیقه

زمان میبرد!

بهترین منابع امتحان نهایی

دانش آموزان با شرکت در كنكور و كلاس هاي كنكوري باعث ميشوند که با گرفتن مزایای، مزایای را از دست بدهند. درصد زيادي از دانش آموزان مطالعه دروس از روي كتاب درسي رو كاملا كنار میزارند و در نتيجه بسياري از مفاهيم و نكات موجود در كتاب درسي رو اصلا مطالعه نمیکنند و حتي نتيجه همه اين موارد موجب ميشود كه شما هنگام پاسخ دهي به سوالات در امتحانات نهايي با سوالاتي مواجه بشويدكه انگار از منبعي به جز كتاب درسي طرح شده و شما نميتوانيد به آنها پاسخ بدهيد.البته نميشود به بچه ها خرده گرفت در اين يخچال بزرگ همه سراغ كيك ميروند غافل از جعبه ناپلئوني كنارش و يك جوراي ميبازند.

در اين بازار آشفته انواع و اقسام كتاب ها و منابع نميتوان تصميم گرفت کدام کتاب لازم يا كتاب كافي است در نتیجه با يك علامت سوال بزرگ و حجم عظيمي از اضطراب گيرميكنید كه چكار بايدكنم تيم الورتبه اينجاست كه دغدغه هاي شما را كاهش دهد.

ماجراهای من ‌و درسام علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی دوازدهم انسانی از انتشارات خیلی سبز جزو کتاب‌های آموزش‌محور و مناسب برای استفاده در طول سال تحصیلی و گام‌به‌گام با تدریس دبیر و به‌خصوص برای امتحانات پایان نیم‌سال‌های آموزشی و نهایی یا حتی مناسب افرادیه که از درس دور بودند و به‌صورت خودخوان می‌خوانندکه برای امتحان ترمیم معدل آماده بشوند. این کتاب درس‌نامه‌ی کامل و توضیحات خوبی داردبه‌صورت درس‌به‌درس و همراه با مثال و نکات درسی و امتحانی؛ و بعد از اون انواع سوالات امتحانی رو به‌همراه پاسخنامه‌ی تشریحی و توضیحات لازم برای هر پرسش و در نهایت نمونه آزمون تشریحی برای نوبت اول و امتحان نهایی و پاسخنامه‌ی تشریحی دارد   که شما رو برای امتحانات اصلی نوبت ۱ و ۲ به‌خوبی آماده میکند

ویژگی‌های کتاب ماجراهای من ‌و درسام علوم و فنون ادبی دوازدهم خیلی ‌سبز

نوشته شده بر اساس کتاب درسی علوم و فنون ادبی پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی سال تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱

تالیف شده به‌گونه‌ای که مناسب مطاالعه‌ی همراه با دبیر و بدون دبیر باشد

تالیف شده برای استفاده در طول ترم‌های تحصیلی

تالیف شده برای فصل امتحانات (دی‌ماه و خردادماه)

دارای درسنامه‌ی خودآموز با توضیحاتی روشن همراه با مثال

دارای پرسش‌های متعدد امتحانی به‌همراه نمونه امتحان برای نوبت اول و نوبت دوم

دارای پاسخنامه‌ی تشریحی به‌همراه توضیحات  کافی

کتاب های شب امتحان خیلی سبز

در کتاب های شب امتحان تعدادی از سوالات از آزمون های نهایی سال های قبل و تعدادی هم از سوالات تالیفی گردآوری شدند. همچنین از نظر ظاهری شکل صفحه و ترتیب قرار گیری سوالات هم کاملا شبیه برگه امتحانی طراحی شده اند. سطح سوالات تالیفی کتاب های شب امتحان تشابه زیادی به امتحان نهایی دارد و بیشتر مفاهیم اصلی رو مورد بررسی قرار داده.

ویژگی کتاب های شب امتحان خیلی سبز

ویژه دانش آموزان هفتم تا دوازدهم

این کتاب ها بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی طراحی شدن

بر اساس آزمون های سراسری و نهایی مدارس

دارای درسنامه این مفید و کوتاه که تمام نکات مهم رو در بر میگیره

به همراه آزمون های پر تعداد از نوبت اول و نوبت دوم

همچنینی پاسخ‌نامه تشریحی تو این مجموعه کتاب ها قرار داده شده

مناسب شب های امتحان

کتاب های امتحانِت مهروماه

سری کتاب های امتحانت از منابع امتحان نهاییه که توسط انتشارات مهروماه تالیف شده و از سه بخش درسنامه، سوالات امتحانی و پاسخنامه تشریحی تشکیل شده. این مجموعه از کتاب های مهر و ماه بیشتر روی مفاهیم کتاب درسی تمرکز کرده و در بخش سوالات هم ظاهری مشابه با برگه امتحان نهایی دارد.انتشارات مهروماه قبلا کتاب‌های امتحانوفن رو برای دوران امتحانات روانه بازار میکرد اما امسال نسل جدیدی از کتاب های شب امتحان را رونمایی کرده و میتوانید کتاب های امتحانِت از انتشارات مهروماه رو برای دوران امتحان تهیه کنید

درسنامه کتاب امتحانِت مهروماه

در ابتدای کتاب های امتحانِت مهروماه درسنامه فصل به فصل رو مشاهده میکنید که تمام نکات مهم هر درس رو کاملا پوشش میده اما برای مطالعه این درسنامه ها نیازه که بر مفاهیم کتاب درسی تا حدودی مسلط باشید و بیشتر به عنوان مرور و جمع بندی از این درسنامه استفاده کنید.

سوالات امتحانی کتاب امتحانِت مهروماه

سطح سوالات کتاب های امتحانِت مهروماه مشابه با سوالات امتحانات نهاییه و هم انواع سوالات مثل سوالات تشریحی، صحیح و غلط، جای خالی و … تو این سوالات دیده میشود.

جلوی سوالاتی که اهمیت بیشتری دارند و تو امتحانات بیشتر از اون سوال و یا مشابه اومده کلمه «پرتکرار» نوشته شده است. همچنین سوالات فصل بندی شده تا دانش آموز بداند سوالی که قرار پاسخ بدهد مربوط به کدوم قسمت و فصل از کتابه.

پاسخ‌نامه کتاب های امتحانِت مهروماه
پاسخ‌نامه کتاب های امتحان نهایی امتحانِت مهروماه پاسخ‌نامه بسیار دقیق و کاملی دارن و نکات جالبی رو میتوانید با ورق زدن پاسخ‌نامه این مجموعه کتاب ها مشاهده کنید. مثلا بارم بندی دقیق برای هر سوال و یا قرار دادن آدرس دقیق پاسخ سوال در کتاب درسی.

ویژگی کتاب های امتحانت مهروماه

  • طراحی براساس آخرین تغییرات کتاب درسی
  • دارای درسنامه خلاصه اما کاربردی هستن.
  • نکات فراوان در درسنامه برای دوران مرور و جمع بندی
  • آزمون های پرتعداد نیم سال اول و نیم سال دوم به همراه بارم بندی
  • پاسخ‌نامه تشریحی کامل و جامع برای سوالات مطرح شده

سیر تا پیاز گاج

اگه به دنبال آموزش صفر تا صد مباحث هر درس هستید، به سراغ تهیه سری کتاب های سیر تا پیاز از انتشارات محبوب گاج برید!.همونطور که از عنوان کتاب مشخص است؛ از سیر تا پیاز مباحث هر درس در این منبع پوشش داده شده است.سیر تا پیاز گاج دقیقا مثل یک معلم، پا به پای شما مطالب رو از صفر تا صد آموزش میدهد و بی شک بهترین منبع آموزش محور محسوب میشود. خود آموز بودن محتوای این کتاب ها و آموزش پایه ای و قابل فهم اون ها باعث میشود تا به راحتی با مطالب ارتباط برقرار کنید.

درسنامه های سری کتاب های سیر تا پیاز شامل تمامی مباحث اصلی کتاب درسی همراه با مثال های فراوانه! همه نکات مهم کتاب که قابلیت طرح سوال دارن در درسنامه ها پوشش داده شده. پس این سری کتاب ها از لحاظ آموزش فوق العاده کامل و مفصل بوده و برای همه با هر سطحی کاربردی هستند.

  • سوالات تشریحی با تعداد معقول و تنوع بالا در انواع مختلف کوتاه پاسخ ، جاخالی و … بلافاصله پس از اتمام آموزش هر درس قرار گرفتن. طرح سوالات تشریحی از متن کتاب درسی بوده و گاها شامل نمونه سوالات نهایی هم هست. بعد از مطالعه کامل و دقیق درسنامه ها، با حل سوالات تشریحی و نمونه سوالات امتحانی به یک دید کلی نسبت به هر درس رسیده و با نحوه طرح سوالات امتحانی بیشتر آشنا میشید.
  • تست ها در پایان سوالات تشریحی ارائه شده اند. بنابراین شما از طریق حل تست های هر بخش ، به نوعی یک تسلط نسبی روی تست زنی کنکور هم کسب میکنید. البته ناگفته نمونه که سطح تست های این کتاب ها متوسط و آموزشی ارزیابی میشه. قطعا شما برای جمع بندی دروس و تسلط بیشتر، بهتره روی تست های یک منبع کنکور محور حساب کنید.
  • پاسخ های تشریحی این سری از منابع در انتها و پس از اتمام کامل آموزش و سوالات تشریحی و تست ها قرار گرفتن. توضیحات تکمیلی و پاسخ همه سوالات اعم از تشریحی و تستی، داخل پاسخنامه ارائه شده! با مرور و مطالعه توضیحات هر سوال، مفاهیم بهتر توی ذهنتون میشینه. همچنین میتونید به نکاتی تازه و جدید برای حل تست ها دست پیدا کنید.
  • سری کتاب های سیر تا پیاز گاج، برای افرادی که قصد شرکت در امتحانات نهایی و یا امتحانات ترمیم معدل رو دارن مناسب ترین گزینه محسوب میشود. آموزش های کامل این کتاب ها میتواند برای شمایی که در محتوای دروس تخصصی و عمومی ضعف دارید به شدت کاربردی و کمک کننده باشد. برای گرفتن نتیجه بهتر و رسیدن به تسلط بیشتر روی آموزش های این سری منابع، بهتره که از اون ها در طول سال تحصیلی و در کنار تدریس معلم استفاده کنید.

فرمول بیست گاج

سری کتاب های فرمول بیست گاج، منابعی امتحانی با آموزشی نسبتا خلاصه تر (در مقایسه با سایر منابع) و همچنین سرشار از نمونه سوالات امتحان نهایی هستند.در این سری کتاب ها شاهد درسنامه هایی کاربردی و آموزش هایی با محوریت اصلی کتاب درسی هستیم. این منابع صرفا با هدف آماده کردن شما برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم تالیف شدن. سری کتاب های فرمول بیست از انشارات محبوب گاج، با محتوایی کاملا تشریحی برای همه دروس تخصصی و عمومی رشته های تجربی ، ریاضی و انسانی به چاپ رسیده!از جمله ویژگی برجسته این کتاب ها؛ ارائه محتوای آموزشی در قالب فیلم، به طور اختصاصی برای هر یک از فصول دروس مختلف است.

  • درسنامه کتاب های فرمول بیست گاج اکثرا به طور کلی و خلاصه به پوشش محتوای اصلی کتاب های درسی پرداخته است. ارائه مثال های مختلف در حین آموزش همراه با پاسخ هریک، درک مطالب و یادگیری مباحث رو ساده تر میکند. لحن آموزش ها رسمی و در بیان بعضی از نکات به صورت صمیمانه هست. همچنین از ویژگی های خوب درسنامه این کتاب ها؛ آوردن نکات مختلفی هست که در سال های گذشته مورد توجه طراح سوالات امتحان نهایی بوده است.
  • سوالات تشریحی سری کتاب های فرمول بیست، بعد از اتمام درسنامه ها به صورت ترکیبی از انواع تالیفی و سوال امتحان نهایی ارائه شده اند. منبع هر سوال نهایی و سال طرح اون هم در جلوی سوال عنوان شده  است.
  • چندین ساعت فیلم آموزشی در این سری کتاب ها تحت عنوان ” فیلم آموزشی شب امتحان “ برای هر فصل از دروس مختلف ارائه شدند. برای دسترسی به این محتوا، فقط کافیه QR CODE درج شده در ابتدای هر فصل رو اسکن کنید.
  • پاسخنامه تشریحی سوالات هر فصل، به ترتیب فصول در انتهای کتاب قرار گرفته است. پاسخنامه شامل جواب درست تک تک سوالات تالیفی و نهایی ارائه شده بوده و دارای نکته اضافه تری نیست.
  • آزمون سوالات نهایی به تفکیک سال های مختلف، بعد از اتمام پاسخ های تشریحی ارائه شدن. پس از مطالعه کل محتوای کتاب فرمول بیست و برای آشنایی بیشتر با نحوه طرح سوالات امتحان نهایی، به سراغ حل این آزمون ها رفته و اطلاعاتتون رو محک بزنید. پاسخ آزمون ها نیز در آخر کتاب قرار گرفته.
  • سری کتاب های فرمول بیست گاج ، میتونه یکی از مناسب ترین منابع امتحان نهایی برای همه با هر سطی باشه. بهترین زمان استفاده از این سری کتاب ها؛ معمولا ۱ الی ۲ ماه مانده به شروع امتحاناته! البته قطعا هرچه زودتر اقدام به مطالعه اون ها کنید بهتره.

کتاب های امتحان نهایی اسفندیار

کتاب های اسفندیار هم جزو کتاب های پر و فروش و قدیمی برای شب های امتحان هستش این انشارات به شکل تخصصی در زمینه کتاب های امتحانی برای پایه، رشته و دروش مختلف فعالیت میکند و در بین دانش آموزایی که برای امتحانات نهایی آمده میشوند طرفدارای زیادی دارد.

درسنامه کتاب های امتحان نهایی اسفندیار

کتاب های انتشارات اسفندیار درسنامه مختصری دارند و مطالب و نکات کتاب درسی رو به صورت خلاصه بررسی کرده. و به عنوان یک کتاب برای دوران مرور و جمع بندی میتواند مفید باشد.

سوالات امتحان نهایی کتاب های اسفندیار

سوالات کتاب هم ظاهری شبیه به امتحان نهایی دارد و درواقع امتحانات نهایی سال های اخیر رو به صورت درس به درس گردآوری کرده تا دانش آموزان بتوانند هر درس رو جداگانه به صورت تشریحی بررسی کنند.

بررسی آزمون‌ های نوبت اول و دوم توی سال های مختلف میتواند دانش آموزا رو با هر نوع سوال و مباحث مهم کتاب درسی آشنا کند.

پاسخنامه کتاب های امتحان نهایی اسفندیار

پاسخنامه کتاب هم سبک امتحانی دارد و پاسخ سوالات به همان شکلی که باید در برگه امتحانی نوشته بشود نگارش شده. و توضیحات متفرقه تو پاسخنامه نمی‌بینید.

    ویژگی کتاب های امتحان نهایی اسفندیار

  • این کتاب با توجه به آخرین تغییرات کتاب های درسی چاپ و تالیف شده.
  • مناسب و برای آمادگی دوران امتحانات و مرور و جمع بندی
  • ارائه درسنامه خلاصه و نکته وار که موارد مهم کتاب درسی رو تو خودش جا داده
  • آزمون و سوالات مهم و پرتکرار که در سال های مختلف طرح شدن.
  • پاسخ‌نامه مناسب برای دستیابی به جواب سوالات کتاب.

کتاب های امتحانی انتشارات بنی هاشمی

کتاب های کمک آموزشی انتشارات بنی هاشمی که در سبک امتحانات نهایی تالیف شده از منابع پرطرفدار کتاب های تشریحی محسوب میشود. این کتاب ها غالبا به چهار بخش تقسیم میشند: درسنامه، سوالات پیشنهادی نیمسال اول و نیمسال دوم تحصیلی، کار آزمون ها و پاسخنامه.

درسنامه کتاب بنی هاشمی

درسنامه های کتاب به توضیح کامل مطالب درسی پرداخته و همه نکات مورد نیاز دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی رو کاملا توضیح داده. علاوه بر این قسمتی از درسنامه به خلاصه مطالب اختصاص داده شده تا دانش آموزان بتوانند برای مرور مطالب از این خلاصه نکات استفاده کنند.اما در هر صورت نباید از کتاب های شب امتحان انتظار درسنامه قطور و جامعی داشته باشید این کتاب‌ها بیشتر برای دو هفته پایانی شروع امتحانات مناسب هستند و به همین دلیل درسنامه بیشتر به صورت نکته وار طراحی شده است.

سوالات کتاب امتحانی بنی هاشمی

این کتاب ها دو دسته سوال دارد که شامل سوالات تشریحی و انواع سوالات مشابه با امتحان نهایی است، علاوه بر این، کتاب بنی هاشمی یک قسمت تحت عنوان کار آزمون دارد. تفاوت این بخش با سایر سوالات این کتاب در پاسخنامه ست. پاسخنامه کارآزمون ها داخل این کتاب قرار نگرفته و دانش آموزان موظف اند این کارآزمون ها رو در شرایطی مشابه امتحانات مدرسه پاسخ بدهند و بعد از اون در سایت اصلی انتشارات کتاب، پاسخنامه سوالات رو مطالعه کنند.

ویژگی مجموعه کتاب های امتحان نهایی بنی هاشمی

  • دارای درسنامه کوتاه اما به همراه موارد مهم کتاب درسی
  • حاوی بخش کار آزمون
  • دارای نمونه سوالات امتحانی
  • پاسخنامه تشریحی کامل به همراه نکات مهم
  • مدت زمان ۹۰ دقیقه برای هر آزمون
  • بارم بندی دقیق سوالات
  • مناسب شب های امتحان

اگر برای امتحان نهایی نمی دانید چگونه برنامه ریزی کنید حتما به وبلاگ چونه برای امتحان نهایی برنامه ریزی کنیم بهتر است،سر بزنید.

لزوم مشاور برای امتحان نهایی

سال تحصیلی مدتیه که شروع شده و یه‌جورایی نزدیک امتحانا هم هستیم؛ برای همین وبلاگی رو آماده کردیم در این خصوص و توی این نوشتار تصمیم داریم بهترین کتاب‌های کمک‌ درسی برای  امتحانات نهایی رو معرفی کنیم براتون اما باز هم از میون بهترین ها کودوم انتخاب کنم واقعا تصمیم گیری سختیه پس اگر مشاور داشته باشید با توجه به آنالیز های که انجام داده گل سر سبد بهتون معرفی میکنند و شما با رعایت اولویت‌بندی که مشاور کنکور بهتون یاد میده راحت‌تر تصمیم میگیرید و خرید مطمئن‌تری خواهید داشت. برای کنکور ۱۴۰۳ همونطور که میدانید اهمیت معدل خیلی بیشتر شده و کسب نمره مناسب برای امتحانات نهایی و ارتقای معدل  جزو واجبات برای هر دانش آموزی است.

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
captcha
مطالب مرتبـــط

برای سهولت در دسترسی به کانال تلگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد کانال تلگرامی شوید

برای سهولت در دسترسی به پیج اینستاگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد پیج ما شوید