ثبت نام در طرح مشاوره الورتبه

0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha

بودجه بندی زمین شناسی کنکور

خواندن این مطلب

2 دقیقه

زمان میبرد!

بودجه بندی زمین شناسی کنکور

 در گروه علوم تجربی درس زمین شناسی یکی از دروس تخصصی ای است که داوطلبان توجه کمتری به آن میکنند. اما با دانستن این نکته که در سال های اخیر درس زمین شناسی در همه ی زیرگروه های کدرشته های علوم تجربی دارای تاثیر است میتوان به این نتیجه رسید که مطالعه این درس اهمیتی جدی پیدا کرده است. اما این نکته ضروری است که بدانید بهتر است روی چه مباحثی وقت بیشتری گذاشته شود. در این بلاگ قصد داریم به معرفی دقیق ترین بودجه بندی درس زمین شناسی بپردازیم.

تعداد سوالات درس زمین شناسی در کنکور سراسری چقدر است؟

 درس زمین شناسی در آزمون کنکور سراسری برگزار شده در تیرماه ۱۴۰۲ شامل ۲۵ سوال میشد که داوطلبان ۲۰ دقیقه فرصت پاسخگویی داشتند. بنابراین هرتست شامل ۴ درصد میشود و فرصت پاسخگویی به هر تست حدودا ۴۸ ثانیه میباشد.

از هر فصل کتاب زمین شناسی پایه ی یازدهم در کنکور سراسری چند سوال مطرح میشود؟

مباحث تست خیز درس زمین شناسی در کنکور سراسری کدام است؟

تست خیز ترین فصول کتاب زمین شناسی پایه یازدهم شامل فصل های ۱، ۳ و ۵ میباشد که روی هم از ۲۵ سوال کنکور، ۱۳ سوال را در بر میگیرند.

در واقع شما میتوانید تنها با مطالعه این سه فصل درصدی در رنج ۴۵ تا ۵۰ را از آن خود کنید.شما می توانید بودجه بندی تمام دروس کنکور را به طور کامل در این صفحه ببینید.

هر مشاور کنکور وظیفه دارد بودجه بندی هر درس را به شما بگوید تا شما را در جریان تعداد سوال و اهمیت هر درس قرار دهد.

درباره نویسنــده
نویسنده
فاطمه عباسی
فاطمه عباسی هستم دانشجوی پزشکی و مشاور گروه تجربی و عضو تیم بلاگ نویسی الورتبه ام. در دوران کنکورم به چالش های کوچیک و بزرگی برخوردم و از طرفی بعد از کنکور با تعاملی که هر سال با دانش آموزانم داشتم، با چالش ها و راه حل های مرتبط و دغدغه های اصلی داوطلبین کنکور بیشتر آشنا شدم. از جهتی از سال های دور دلباخته نوشتن و آموزش از طریق نگارش به افراد مختلف بودم. و الان این دو مسیر برای من باهم یکی شدند و سعی میکنم چالش های کنکوری ها و راه حل های مربوط به هر چالش رو به صورت ساده و کاربردی برای کسانی که عاشق پیشرفت کردن هستند بنویسم.
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
captcha

برای سهولت در دسترسی به کانال تلگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد کانال تلگرامی شوید

برای سهولت در دسترسی به پیج اینستاگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد پیج ما شوید