خانه » مشاوره کنکور » بهترین مشاوره کنکور تجربی

بلاگ الورتبه

اخبار و اطلاعات کنکور رو از اینجا دنبال کن

بهترین مشاوره کنکور تجربی

زمان مطالعه: دقیقه
بهترین مشاور کنکور تجربی

بهترین مشاور کنکور تجربی کیست؟

خیلی از دانش اموزای رشته تجربی دنبال این هستن که در یکی از سه رشته تاپ که از طریق تجربی می تونند با کنکور دادن وارد اون رشته بشن قبول بشن.اما به دلیل ظرفیت های کمی که برای این سه رشته وجود داره و تعداد شرکت کننده های رشته تجربی بالاست رقابت خیلی شدید و سخته. افرادی که برای کنکور تجربی اماده میشن باید به صورت اصولی درس بخونن،تست بزنن و با ازمون دادن خودشون بسنجن. پس نتیجه میگیریم فقط با ساعت مطالعه و خوندن نمیشه نتیجه خیلی خوبی گرفت.

 

برای اینکه با این اصول اشنا بشین نیاز دارین به یک راهنما. راهنما که نقشه راه به شما بده و در کنارش بالاسرتون باشه و روی شما نظارت داشته باشه تا از مسیر خارج نشید. راهنما در کنکور همون مشاوره تحصیلیه. بهترین مشاور تحصیلی کسیه که کنار داشتن علم و دونستن اصول موفقیت در کنکور خودش این مسیر طی کرده باشه.

 

به طور کلی داشتن علم و تجربه لازمه یک مشاور کنکوری خوبه اما کافی نیست و باید ویژگی های یک مشاور کنکور خوب داشته باشه. خیلی از تجربی ها برای اینکه بهترین مشاور کنکور تجربی رو پیدا کنند میرند دنبال مشاورینی که رشته های تاپ در دانشگاه های تاپ تحصیل می کنن. باید بدونید که مهم ترین ویژگی یه مشاور کنکور تجربی اینکه بتونه برای شما وقت کافی بذاره.

 

 

از اونجایی که درس های رشته ها پزشکی،دارو سازی و دندون پزشکی سخته،دانشجو های این رشته خیلیاشون وقت کمی برای مشاور دادن دارند.اگه دیدین یه دانشجو رشته پزشکی دانشگاه تهران داره به بیش از ۱۰ نفر مشاوره میده بدونید که یه جا کار

میلنگه. بهترین مشاور کنکور تجربی فردی که بتونه روش مطالعه دروس مختلف،اصول تست زنی،نحوه ازمون دادن و تحلیل ازمون به شما اموزش بده و مهم ترین اموزشی که باید حین مشاوره دادن به شما بده اینکه یاد بده چجوری برای خودتون برنامه ریزی کنید.این اموزش رو خیلی از مشاور ها از شما دریغ می کنند تا بتونند ماه های بیشتری با شما مشاوره داشته باشند و قیمت مشاوره کنکور بالایی هم دارند.

 

مشاوره کنکور علوم تجربی کنار اموزش هایی که به شما میده باید بالا سر شما باشه و هروز شما رو چک کنه و شما هر سوالی که دارید ازش همون روز یا طی تماس تلفنی که دارید بپرسید.خیلی از دانش اموزا میترسند از مشاورشون سوال بپرسند و حتی نمیدونن چه سوالی باید بپرسند.شما هزینه کردین و مشاور وظیفه داره به سوال شما پاسخ بده.

 

پس اگه دنبال پیدا کردن بهترین مشاور کنکور تجربی هستید این نکات در نظر بگیرید و از هول حلیم تو دیگ نیوفتید.چرا که خیلی ها بدلیل اینکه فردی دانشجو رشته پزشکی دانشگاه تهران با این فرد با قیمت خیلی بالایی مشاوره بر میداره و انتظار داره نتایج شگفت انگیزی بگیره.۸۰ درصد قضیه خود شما هستین و مشاور بیشتر کاتالیزور موفقیت شماست.

 

مشاور کنکور با یاد دادن اصول کنکوری و نظارت شانس قبولی شما رو بیشتر میکنه به شرطی که شما به حرف هاش عمل کنید.

رامتین عالی پور جز بهترین مشاور کنکور تجربی ایران است.

 

سوالات مهم دانش اموزا درباره مشاوره جهت کنکور تجربی

تیم الورتبه پرتکرار ترین سوالاتی که دانش اموزا هنگام گرفتن مشاور از ما میپرسند رو همراه با جواب برای شما اوردیم تا بتونید به جواب سوال های خودتون برسید و ابهاماتون رفع بشه.اگه سوال شما جز سوالات زیر نبود و ابهامی برای گرفتن مشاوره داشتید می تونید دربخش دیدگاه ها سوالات خودتون بپرسید،مشاورین الورتبه به تمام سوالات شما به طور کامل پاسخ میدن.

مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی یا حضوری؟

خیلی ها سوال میپرسند که الورتبه مشاوره غیر حضوری بگیریم یا حضوری؟ ببینید مشاورین حضوری و غیر حضوری هر دو یک سری مزایا و معایبی دارند که ما مزایا و معایبشون رو میگیم و شما با توجه به در نظر گرفتن شرایط خودتون و مزایا،معایبشون می تونید گزینه مناسب برای گرفتن مشاور جهت کنکور رو انتخاب کنید.

بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز

 

تیم مشاوره کنکور الورتبه یکی از بهترین تیم مشاوره کنکوری در تبریز می باشد. الورتبه کنار مشاوره انلاین،مشاوره حضوری هم در شهر تبریز دارد.

ادرس دفتر مشاوره الورتبه : تبریز ، چهارراه منصور ، دفتر الورتبه

تلفن دفتر الورتبه: ۰۱۰۰ ۹۱۰۱ ۰۴۱

شما می تونید از طریق فرم زیر یک تماس رایگان با مشاورین ما داشته باشید. فرم زیر را با دقت پر کنید تا مشاورین الورتبه با شما تماس بگیرند.

 

مصاحبه طرح مشاوره الورتبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای سهولت در دسترسی به کانال تلگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد کانال تلگرامی شوید

برای سهولت در دسترسی به پیج اینستاگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد پیج ما شوید