ثبت نام در طرح مشاوره الورتبه

0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha

بهترین منابع علوم و فنون کنکور

منابع علوم و فنون

خواندن این مطلب

9 دقیقه

زمان میبرد!

بهترین منابع علوم و فنون کنکور

اگه درس به درس مي رفتيد جلو بزاريدش كنار اگه تشريحي مي خونديد بزاريدش كنار اگه فقط آزمونا تستتون محسوب ميشد بزاريدش كنار؟! ميتوانيم علوم و فنون ادبي را حياتي ترين و سرنوشت سازترين درس در رشته انساني بدانيم با علم بر اين اهميت،لازم است در انتخاب منبع آموزشي، بانك تست و برنامه ريزي براي مطالعه، وسواس و دقت بيشتري به خرج دهيم. از طرفي مباحثي كه شانس حضور بالايي در كنكورهاي سراسري دارند، تركيبي از مطالب موجود در سه كتاب دهم، يازدهم و دوازدهم هستند.

درواقع براي كسب نتيجه مطلوب، بايد زمان و دقت كافي را به مطالعه هر يك از پايه ها اختصاص دهيد. اما احتمالا گيج شده ايد بخاطر عدم وقت كه قابل درك است اما درست نميخوانيد!به جاي موضوعي پيش رفتن درس به درس جلو رفته اذيت ميشويد و كيفيت مطالعه نداريد مشاوره انلاین کنکور تیم ما با معرفي بهترين منابع در اين مسير شما را ياري ميكند.

علوم و فنون ادبی جامع تست خیلی سبز

فرض می کنیم  دانش آموزی هستید که تازه قراره استارت مطالعه علوم و فنون رو بزنید تقریبا هیچ چیزی جز آنچه که در کتاب اومده یا معلم گفته نمی دانید، بهترین شیوه هم برای شما مبحثی خواندن است. خب کتاب علوم و فنون ادبی جامع تست خیلی سبز هم دقیقا همین مدلی تالیف شده است. در کتاب علوم و فنون تست خیلی سبز مباحث کاملا دسته بندی شده اند و فهرست درس به درس نیست.

نکته مهم در مورد علوم و فنون ادبی انسانی : چون علوم و فنون ادبی بخش های مختلفی مثل تاریخ ادبیات، آرایه، قرابت و عروض دارد باید برای هرکدوم شان جداگانه تمرین کنید و بعدش بیاید ترکیبی آزمون بزنید. اینجوری فنون ۵۰ درصد به بالا میزنید شک نکنید.

درسنامه ی علوم و فنون جامع خیلی سبز لحنش ترکیبی از دوستانه و رسمیه؛ یه عالمه نمودار و جدول دارد و پر از نکته و مثال هست. خلاصه که منبع اولیه برای علوم و فنون ادبی میخواید؟یک چیز بمب خفن همین کتاب ن از محتوا کم گذاشته ن از زیبایی کاملا همه چیز تمام است. بریم ی سری نکات در موردش بگیم مبحثی بودن درسنامه باعث نشده از جامعیت و کامل بودن توضیحات چیزی کم بشه، برعکس بشدت مفصله و برای سطح صفر یا بهتره بگم برای شروع از صفر علوم و فنون ادبی بسیار مناسب است

درس در یک نگاه علوم و فنون خیلی سبز چیه؟

در این کتاب آخر هر درس یه قسمتی داریم تحت عنوان «درس در یک نگاه» که مطالب رو جمع بندی میکند و به مرورتان کمک میکند.همچنین خودارزیابی های کتاب درسی هم بررسی شدند، مفاهیم قرابت معناییش جدا شدند و خیلی مرتب و منظم نوشته شدند.

تست های کتاب

تست های کتاب علوم و فنون ادبی جامع کنکور تست خیلی سبز از لحاظ تعداد( ۲۱۵۵ عدد) نسبتا مناسبن اما برای تسلط کافی نیستند.حالا از چه مدل سوالایی تشکیل شده؟ تالیفی، کنکوری و آزمون آزمایشی که از آسون به مشکل سطح بندی شدند. همچنین تستاش اکثرا شبیه کنکور طراحی شدند

پاسخنامه بمب خیلی سبز چه مدلی است

پاسخنامه ی کتاب تست علوم و فنون ادبی جامع خیلی سبز هم کلید دارد هم بصورت تشریحی تالیف شده تا بسته به نیازتون ازشون استفاده کنید. کتاب واقعا پاسخنامه ی کاملی داره که این یک برد است. همونطور که تو وبلاگای قبلی خوندید تحلیل از خود زدن تست مهم تر که پاسخنامه خیلی سبز نصف راه برای شما رفته است.

علوم و فنون ادبی جامع کنکور مشاوران آموزش

یکی از بهترین انتخاب ها برای دانش آموزای سطح متوسط کتاب علوم و فنون ادبی جامع کنکور مشاوران آموزش هست.این کتاب علاوه بر درسنامه های روان و جذاب، یه سری کادرها برای جمع بندی و مرور هم دارد‌.

درسنامه مشاوران چه خصوصیات منحصر به فردی دارد

درسنامه ی علوم و فنون ادبی جامع مشاوران آموزش با مقدمه و مثال شروع میشود تا ذهن دانش آموز کاملا برای تدریس آماده بشود.بعد با خلاقیت خیلی زیاد به کمک روش پرسش و پاسخ متن کتاب درسی رو توضیح میدهد؛ طوری که با هر سطحی که باشید کاملا متوجه مطلب میشوید حتی برای امتحان نهایی هم مفید این کتاب یک جورای یک تیر کلی نشون زدن میباشد.نکات کنکورای اخیر بصورت ترکیبی بیان میشوند که باعث شده این منبع یه سر و گردن از باقی کتابای فنون بالاتر باشد. راستی حجمش هم متعادله پس نگران تایمتون نباشید.

مشاوران، تیم تخصصی انسانی بنابراین کتاب هاشون با تمرکز خاصی تالیف شده است

نحوه تالیف تست ها برای کنکور ایده آل است یا ن؟

کلا تستای کتابای مشاوران از لحاظ تنوع و نوآوری، حتی شباهت به کنکور معروفن و مباحث تست خیز علوم و فنون رو پوشش داده است.. ایشون هم از این قاعده مستثنی نیست؛ حدود۱۹۲۷ عدد تست داره که برای تسلط اولیه مناسبه، ۴ تا آزمون جامع و همچنین سوالات کنکور سال گذشته بهمون یه مجموعه کامل و جامع میدهد تا حسابی با فنون کنار بیایم.تازه تستا آدرس دار هم هستند پس خیلی راحت نقطه ضعفا و نقطه قوتاتون تشخیص میدید.بابت سطح شون هم خیالتون راحت، از تست آسون استارت بزنید و تا سوالای مشکل به ترتیب پیش بروید.

علوم و فنون ادبی جامع کنکور میکرو گاج

علوم و فنون ادبی جامع کنکور میکرو گاج، از اون کتاباست که عاشق جلدش میشید و وقتی اسم مولفش رو می بینید حسابی ذوق میکنید یکی از بهترین ها تالیف اش کرده برای طراحی و زیبایی همه چی تموم کار کرده اند.

همین اول کار بگیم که اقا این منبع قویه! یعنی مناسب استارت صفریا نیست و برای آذرماه کنکورت به بعد مناسب است. خیلی راحت میشود باهاش ارتباط گرفت و خلاصه یه درصدی حدود ۶۰ بهت میدهد و رویکردش کنکوری محور ببینیداین کتاب مکمل یعنی شما با یک کتاب سبک بیا جلو برای دست ورزی وقتی اکی شدید با این کتاب ۱۰۰ نشونه بگیرید در غیر این صورت سمت این کتاب رفتن خطرناک است

درسنامه کتاب چه مدلی تالیف شده است

درسنامه ی علوم فنون میکرو از انتشارات گاج حجم خوبی دارد و تقریبا همه ی نکات کتاب درسی رو بررسی کرده است، به طور مثال متنای سخت درس رو بازگردانی کرده.یک دیباچه ی درس داره که همون مقدمه ی خودمونه و یه نقشه ی راه کلی راجب اینکه قرار چه اتفاقی در هر بخش بیوفته در اختیارتون قرار میدهد. لحن مولف ترکیبی از رسمی و دوستانه هستش و درنهایت برای دانش آموزای سطح متوسط واقعا عالیه.

تست های کتاب چه مدلی است

تست های علوم و فنون ادبی جامع میکرو گاج به طور غیرقابل باوری شبیه کنکور هستند. متن سوال، چیدمان گزینه ها و سطح شون حسابی شمارو برای فنون کنکور آماده میکند. تنوع خوبی دارد تستا آدرس دارند و سوالات کنکور هم بینشون امده است ، دیگه چی میخواهید از یک کتاب!؟

پاسخنامه

پاسخنامه ی میکرو طبقه بندی علوم و فنون ادبی جامع کنکور گاج تشریحی و بشدت جامع هست.کتاب های میکرو طبقه بندی مناسب تست پوششی هستند.

علوم و فنون ادبی جامع کنکور مهروماه

از فهرستش شروع کنیم؟

درس به درسه و مطابق کتاب درسی، حسابی جامعه پس چیزی جا نمانده است.

علوم و فنون ادبی جامع کنکور مهروماه یه فهرست موضوعی هم دارد که مبحث به مبحث پیش میرود و جون میدهد برای مطالعه ی اولیه در واقع این میتواند منبع مادر باشد و گاج منبع مکمل که بالا براتون توضیح دادم.

درسنامه کتاب ویژگی هایش چگونه است

اول هر درس با مشاوره شروع میشود که اصلا چجوری باید هر بخشو بخونید، سوالای کنکورش چه شکلیه، آزمون آزمایشی رویکردش چطوره و خلاصه کلی چیزای دیگه. البته لحنشم اینجا کاملا صمیمی است.درسنامه به کمک مثال، تعریف و جدول و نمودار پیش میرود.

علوم و فنون ادبی جامع کنکور مهروماه  QR کد دارد که طبیعتا یادگیری فنون رو آسون تر میکند، ارتباط گیری با مولفش راحته و برای استارت صفریا یکی از بهترین انتخاباست. درواقع خیلی خوب میشود اگه مطالعه فنون رو با این کتاب شروع کنید.کادر “نکته” خلاصه طوره و برای مرور عالیه، یادتون باشه که ایشون تست آموزشی هم دارد.برای دانستن بودجه بندی علوم و فنون کنکور به وبلاگ مربوطه سر بزنید.

تست های این کتاب چی داره که بقیه ندارند

تست های مهروماه علوم و فنون ادبی جامع کنکور چندتا بخش مختلف داره: دست گرمی سوالای آسون تره جهت آشنایی با مبحث و بعد از اون تستای کنکوری و با یه سطح استاندارد سوالا شروع میشود، تنوع دارد و یه جاهایی خلاق هم میشود.از لحاظ شباهتی هم تا حدودی به کنکور نزدیکه. اما برای دانش آموزای قوی مناسب نیست.بخش آزمون ها هم تو انتهای کتاب اومده. تقریبا ۲۵۰۰ تا تست داره که برای رسیدن به تسلط کافی است.

پاسخنامه کتاب ویژگی های آن چیست؟

پاسخنامه ی کتاب جامع علوم و فنون ادبی مهروماه علاوه بر تشریحی بودن حقیقتا پر نکته هست. جوری که انگار دوتا درسنامه دارید.

علوم و فنون ادبی جامع کنکور آبی قلم چی

شاید مهم ترین ویژگی علوم و فنون ادبی دوازدهم آبی قلم چی مشخص بودن راهشه، یعنی میگه چجوری و کی درسنامه رو بخونید، چندتا تست بزنید و اصلا چه تستی بزنید.

درسنامه

به هیچ عنوان درسنامه ی مفصلی نیست، پس اگه تازه شروع کردید به خوندن فنون یا درصدت زیر۵۰ میشه، سمت این کتاب نیاید. اما برای مرورای قبل آزمون، دوران جمع بندی و ایام عید خیلی منبع مناسبیه به شرط چی؟ آفرین تسلط

تست های کتاب قلمچی باعث افزایش تراز میشود یاخیر؟

اولین نکته ای که ممکنه نظرتون جلب کند آدرس دار بودن سوالاست، همه شون خیلی مرتب چیده شدن و مشخص میکنن کجاها به تسلط رسیدید و کجاها نیازمند مطالعه هستید.

سطح و نوآوریش؟ ده از ده

تنوعش؟ ده از ده

خلاصه خیلی خیلی خوبه این بخشش و واقعا میتواند درصد ۱۰۰ رو بهتون بدهد. سوالای کنکور و خود موسسه قلم چی هم بین تستا هستند.برای افزایش تراز می تونید از وبلاگ راهکار افزایش تراز استفاده کنید.

لزوم مشاور برای انتخاب منابع

ببینید شما برای خرید یک مانتو هم بخواهید برید چندین نفر را بسیج می کنید این که دیگر آینده شماست آه واویلا؟!!امتحانات نهایی هرساله با موج عظیمی از اعتراضات از سوی دانش آموزان دهمی تا دوازدهمی مواجه می‌شود.

سوالات دشوار و مفهومی، استفاده از نکاتی که در کلاس درس بررسی نشده و وجود غلط علمی در سوالات از مواردیه که بیشتر دانش آموزان معتقدند امتحانات نهایی رو به آزمونی دشوار و غیر استاندارد تبدیل کرده است.

اما دلیل اصلی که پاسخ به سوالات امتحانات نهایی رو  تا این حد برای دانش آموزان دشوار میکنه چیه؟درسته عدم تعادل بین روش مطالعه کنکوری و مدرسه خوانی مشاور برای ایجاد تعادل دو کفه ترازو الزامی از سوی دیگر با صرفه جپویی در هزینه هات بهترین منابع در اختیارتان قرار میدهد وقتی دوستات واسه ۸۰ درصد نهایی تو مضیقه و ترس هستند یک مشاور کنکور حرفه ای تورو نجات میدهد و چند پله شمارا بالا می‌برد.

اگر دنبال نکات مشاوره ای کنکور مثل این وبلاگ هستید می توانید وبلاگ های که نویسنده ها و مشاورین الورتبه به صورت رایگان اماده کرده اند استفاده کنید.

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
captcha

برای سهولت در دسترسی به کانال تلگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد کانال تلگرامی شوید

برای سهولت در دسترسی به پیج اینستاگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد پیج ما شوید