خانه » لایف استایل کنکوری » مشاور بگیریم یا نه؟

بلاگ الورتبه

اخبار و اطلاعات کنکور رو از اینجا دنبال کن

مشاور بگیریم یا نه؟

زمان مطالعه: دقیقه
برای کنکور مشاور بگیرم یا نگیرم؟

    اخیرا، یکی از سوالات دانش آموزان پایه دهم این است که آیا مشاور بگیرم یا خیر؟! قطعا شما، خواننده بلاگ نیز این سوال را دارید؛ می دانید که نمی توان به گذشته بازگشت و تصمیمات گرفته شده را تغییر داد پس شایسته است در پایه دهم بهترین تصمیم را بگیرید تا در سال کنکور پشیمان نشوید. الورتبه برای آگاهی شما از این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

نقشه راه برای پایه دهم چگونه است؟!

     هدف برای دانش آموزان در پایه دهم فراگیری دروس به صورت کامل و بدون مشکل، یادگیری اصول مطالعه، اصول تست زنی، تحلیل آزمون و نزدیک شدن به لایف استایل کنکوری است تا بتوانند سال کنکور خود را تنها به مطالعه، آزمون و امتحان و تست زنی اختصاص دهند. همچنین با توجه به تغییرات اخیر کنکور، نمره امتحان نهایی از اهمیت بالایی برخورد دار است در نتیجه نیازمند کسب نمره بالا در امتحانات نهایی هستند و رسیدن به این اهداف بدون کمک یک مشاور با تجربه امکان پذیر نیست.

مشاور تحصیلی چه میکند؟

     مشاور خوب مانند قطب نما برای ناخدای کشتی عمل می کند و راه و مسیر درست را به او نشان می دهد. در زمان طوفان از گمشدن کشتی جلوگیری کرده و او را در مسیر درست حرکت نگه میدارد. شرایط دانش آموز را درک می کند و متناسب با آن برای او برنامه ریزی می کند و به او لایف استایل کنکوری را می آموزد.برای دانستن ویژگی یک مشاوره کنکور خوب کلیک کنید.

بهترین تصمیم برای پایه دهم چیست؟!

     بهترین تصمیم دانش آموز پایه دهم برای رسیدن به اهداف گفته شده ارتباط با یک مشاور با تجربه است. در ادامه بلاگ به برخی از مزایای داشتن مشاور در پایه دهم اشاره می شود تا با مزایای این تصمیم نیز آشنا شوید.

فواید داشتن مشاور تحصیلی از پایه

    مسیر کنکور سخت و پرپیچ و خم و طی کردن آن به تنهایی بسیار سخت و طاقت فرسا است. تصور کنید به تازگی وارد مقطع متوسطه دوم شده اید و از همان ابتدا تحت تعلیم درست قرار گرفته، اصول مطالعه و تست زنی و لایف استایل کنکوری را آموخته و با برنامه ریزی درست دروس را مطالعه می کنید، در این شرایط نه تنها در امتحانات نهایی نمره ۲۰ را کسب می کنید بلکه می توانید جزء رتبه های برتر کنکور شوید و این تنها نتیجه زحمات شما همراه با کمک یک مشاور با تجربه است.

بدترین تصور اشتباهی که از مشاور وجود دارد چیست؟!

     همه دانش آموزان دهمی که در دو راهی گرفتن مشاور قرار دارند از اطرافیان خود شنیده اند که «اگر از پایه دهم مشاور بگیری در سال کنکور خسته شده و درس را کنار می گذاری» و یا به آن ها گفته شده که «به فکر تفریح باش و از الان به خود سخت نگیر.» نظرات آن ها در حد تعادل خود درست و به جا است.

اگر به خودتان بیش از اندازه فشار بیاورید به مرور از درس خسته شده و از مسیر کنکور خارج می شوید و همچنین شما در سال های طلایی زندگی خود قرار دارید و در صورت تک بعدی بودن تنها به خودتان ظلم می کنید.

باید ورزش کنید، هنر و مهارت بی آموزید ، تفریح کنید و از زندگی خود لذت ببرید؛ نکته موضوع همین جا قرار دارد، شما نباید تک بعدی عمل کنید. گرفتن مشاور در سال دهم به این معنی نیس که شما از این فعالیت ها محروم شده و محدود به درس خواندن می شوید بلکه به این معنی است که مشاور به شما کمک می کند در کنار مطالعه درست و اصولی و آماده شدن برای کنکور و تلاش برای هدف خود به تفریح و ورزش و کسب مهارت نیز بپردازید.

مشاور کنکور با آموختن برنامه ریزی درست به شما کمک می کند در کنار درس و مطالعه به ابعاد دیگر زندگی خود نیز رسیدگی کرده و در همه زمینه ها پیشرفت کنید.

     مشاوران با تجربه الورتبه به خوبی می توانند به شما کمک کنند تا تعادل فعالیت هایتان را در پایه دهم حفظ کرده، با اصول مطالعه و انواع روش تست زنی به خوبی آشنا شده ، دروس پایه را به نحو عالی مطالعه و جمع بندی کرده و با اطمینان از اینکه در مسیر درست قرار دارید از زندگی و سال های طلایی زندگی خود لذت ببرید. شما می توانید با ارتباط گرفتن با مشاورین الورتبه خیال خود را از مسیر حرکت خود راحت کنید و از طی کردن آن لذت ببرید.

اگر نیاز به یادگیری نکات مشاوره ای کنکور هستید ما در بلاگ های مختلفی نکات مهم اصول مطالعه،ازمون دادن،کاهش استرس،تغذیه،اصول تست زنی و هر انچه که به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری بگیرید را به طور رایگان آموزش داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای سهولت در دسترسی به کانال تلگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد کانال تلگرامی شوید

برای سهولت در دسترسی به پیج اینستاگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد پیج ما شوید