خانه » مشاوره کنکور » رامتین عالی پور

بلاگ الورتبه

اخبار و اطلاعات کنکور رو از اینجا دنبال کن

رامتین عالی پور

زمان مطالعه: دقیقه
رامتین عالی پور

رامتین عالی پور، سرپرست گروه آموزشی الورتبه

مدیر عامل تیم مشاوره کنکور الورتبه از سال ۱۳۹۹، فعالیتش رو در بستر آنلاین شروع کرد. مشاوره اختصاصی کنکور با رتبه های برتر، دوره های آموزشی، وبینارهای انگیزشی و تکنیکی، از خدمات گروه الورتبه هستند که رامتین عالی پور در این مدت ارائه کرده است و نتیجتا یک تیم مشاوره کنکوری‌ای از مشاورین کنکوری خوب ساخته است که افتخارش، رضایت ها و پیشرفت هایی هستش که از چندین هزار دانش آموزش به دست میاد.

اما قصه پر ماجرای شکل گیری الورتبه چیست؟

 

رامتین عالی پور، قبل از کنکور

رامتین عالی پور، در دوران مدرسه نمونه بارز آن چیزی است که مادر ها بهش میگن: “بچه مردم”

فقط کافی بود، مدرسه اعلام آمادگی برای شرکت در هر گونه مسابقات (هنری، مذهبی، المپیاد یا …. ) میکرد، رامتین عالی پور اولین نفر اسم‌نویسی میکرد و در اکثر تمامی این مسابقات مقام اولی میاورد. از لیست بلند بالای مقامات دوران دبیرستان اون میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برگزیدگی ۲ دوره المپیاد کشوری زیست‌شناسی
  • برگزیدگی المپیاد کشوری پزشکی و سلول بنیادی
  • رتبه ۲ کشوری نقاشی سیاه‌قلم
  • رتبه ۱ استانی نقاشی مدادرنگی
  • رتبه ۲ استانی عکاسی دانش آموزی
  • رتبه ۱ کشوری سفرنامه نویسی در دو سال متوالی
  • رتبه ۱ خوش‌نویسی انگلیسی
  • جایزه حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم
  • رتبه ۱ نهج‌البلاغه
سر جلسه کامل حس کردم زیر ۴۰۰ شدم !

مثل تمامی دانش‌آموزان کنکوری، قصه کنکور رامتین عالی‌پور نیز جذابیت‌ها و بالا پایین‌های خاص خودش را دارد که از یک تابستون پر از تلاش و درسنامه خوانی شروع میشود و به تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز ختم میشود. اما عجیب‌ترین قسمت قصه دکتر عالیپور به سر جلسه کنکورشون مربوط میشود:

رامتین عالی پور ۱۵ دقیقه آخر آزمون هیچ تستی رو جواب نداد و تمام این زمان حساس پایانی رو صرف خوشحالی کردن از نتیجه‌ای که مطمئن شده بود قراره بگیره، کرد. دکتر عالی پور در وویس گپ‌های تلگرام قصه این کارشون رو اینطوری تعریف میکنند: ” حس کردم دیگه کافیه، رتبه‌ام قطعا زیر ۴۰۰ میشه و دیگه هیچ تستی نزدم ” و همینطور هم شد، دکتر عالی پور در سال ۹۶ رتبه ۳۹۳ کنکور را کسب کرد؛ تمامی اینها در حالی است که تخمین رتبه های تمام آزمون آزمایشی‌های دکتر عالیپور پیش از کنکور به اون میگفتند در بهترین حالت رتبه ۲۳۰۰ را کسب میکند.

الهام بخش ترین اخلاق رامتین عالی پور چیست؟

رامتین عالی پور هیچگاه از رسیدن به خواسته هاش دست نمیکشد حتی اگر هیچکدام از مهارت های لازم برای رسیدن به هدف گذاشته شده را نداشته باشند و بار ها این رو اطرافیانشان ثابت کردند.

 

اولین بار الورتبه کجا دیده شد؟

ایده راه اندازی پیج مشاور کنکوری الورتبه در سال ۹۶ یعنی اولین سالی که دکتر عالیپور دانشگاه رفتند، شکل گرفت. اسم “الورتبه” با الهام‌گیری از استارتاپی که در آن زمان با نام ” الوپیک” فعالیت میکرد انتخاب شد اما این پیج تازه تاسیس در آن زمان، کمتر از ۲ هفته فعالیت کرد؛ چرا که در اون سال ها رامتین عالی‌پور در موسسات مختلف مشغول به کار شده بودند و مسئولیت مشاوره چندین دانش‌آموز کنکوری را به عهده داشتند.

غیر فعال بودن الورتبه به مدت سه سال ادامه پیدا میکنه تا اینکه سال ۹۹ رامتین عالیپور تصمیم به از سر گیری فعالیت پیج فراموش شده اشون می‌گیرند و با ۳ سال کسب تخصص در زمینه مشاوره و کنکور ولی با دانش صفر در زمینه اینستاگرام و ادیت و تولید محتوا و … راه اندازی کسب و کار شخصی خودشون رو شروع میکنند.

چرا جغد؟ چرا رنگ زرد؟

برخلاف آنکه تصور میشود قصه خیلی فلسفی و پیچیده ای احتمالا پشت نماد جغد و رنگ زرد الورتبه ‌باشد، در کمال سادگی رنگ زرد، به دلیل علاقه شدید دکتر عالی‌پور به این رنگ و نماد جغد بعد از یک سرچ کوتاه در گوگل انتخاب میشوند.

افتخارات فعلی الورتبه

مجموعه مشاوره الورتبه با ۳ سال فعالیت بی‌وقفه در زمینه کنکور، در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین تیم‌های مشاوره کنکور کشور شناخته میشود. در طی این مدت مجموعه الورتبه به بیش از ۲۰۰۰۰ دانش‌آموز کنکوری خدمات ارائه کرده است.

در حال حاضر مجموعه الورتبه دارای بیش از ۳۵۰ مشاور رتبه برتر در رشته های مختلف کنکور و ۵۰ نفر کادر مجرب نظارت و پشتیبانی جهت تضمین کیفیت خدمات به دانش‌آموزان است. در نتیجه‌ تلاش‌های این مجموعه مشاوره‌ای، در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۰ دانش‌آموز به رتبه های زیر ۲۰۰۰ دست یافته اند.

جهت آشنایی بیشتر با افتخارات مجموعه مشاوره‌ای الورتبه، به صفحه درباره ما سایت مراجعه کنید.

 

 

افتخارات الورتبه و رامتین عالی پور

 

 

 

2 پاسخ

  1. سلام از وقتی که با تیم الورتبه و اقای عالی پور اشنا شدم انگیزم برای درس خوندن خیلی بالاتر رفته
    اگه این پیام می بینید اقای دکتر خیلی از شما و تیمتون تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای سهولت در دسترسی به کانال تلگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد کانال تلگرامی شوید

برای سهولت در دسترسی به پیج اینستاگرام الورتبه لطفا کد QR زیر را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید و مستقیما وارد پیج ما شوید